Geen enkele dag is natuurlijk hetzelfde. Maar iedere dag staat in ieder geval in het teken van onze klanten. Ze nemen contact met ons op via de telefoon, sociale media, chat of mail. Aan jou de taak om dit met jouw team en je collega-Teamleiders in goede banen te leiden. Je neemt beslissingen als ze nodig zijn en laat je niet van de wijs brengen als het druk wordt. Je hebt goed contact met je teamleden, want een gelukkige medewerker is uiteindelijk ook een gelukkige klant. Daarnaast ben je steeds op zoek naar vernieuwende oplossingen en procesverbeteringen voor de afdeling.
Wat vinden wij belangrijk?
Je staat stevig in je schoenen, neemt zelf initiatief en weet je weg goed te vinden in de organisatie. Je werkt goed samen met je collega’s en deelt de verantwoordelijkheid als Teamleider samen met zeven andere collega’s, een Procesmanager en een Manager Klantenservice. Jouw doel is om de medewerker een fijne werkplek te bieden om zijn of haar taken goed uit te kunnen voeren. Je hebt snel door waar de kansen liggen, maar ook waar de knelpunten zitten op de afdeling en creëert met die kennis een prettige, goed draaiende werkomgeving voor de medewerkers en een goede service voor onze klanten.
Als een van de grootste afdelingen van DSW groeien wij erg hard. De afdeling Klantenservice telt ongeveer 160 collega's, bestaande uit Telefonistes, Klantadviseurs en (Technisch) Ondersteuners. De afdeling is opgedeeld in 7 verschillende teams, met elk een eigen teamleider.
Jouw team betreft de eerste lijn van de afdeling. Dit team zorgt voor een warm welkom voor onder andere onze bellers en bezoekers. Jij gaat in deze rol, samen met een collega leidinggevende, sturing geven aan een team van ongeveer 30 Telefonistes.
Business Analyse
Customer Support
Flexibiliteit
Innovativiteit
Klantgerichtheid
Meer
Wat verwachten wij van jou
Wij bieden wij jou
Sollicitatieprocedure
Voorafgaand aan het eerste sollicitatiegesprek zal er een online assessment afgenomen worden. Aansluitend volgt het gesprek waardoor je snel weet waar je aan toe bent. Een tweede gesprek behoort ook tot de mogelijkheden.
Ben jij enthousiast geworden van deze vacature en ambieer jij een baan bij een onderscheidende zorgverzekeraar? Zie jij een match met jouw talenten en interesses? Solliciteer dan snel!
Disclaimer
Wij vinden het belangrijk om de selectieprocedure zo goed en zorgvuldig mogelijk te kunnen uitvoeren. Het screenen van openbare social media pagina's zoals Linkedin of Instagram behoort hierbij tot de mogelijkheden. Mocht deze screening vragen oproepen, dan zal dit tijdens een eventueel selectiegesprek bespreekbaar worden gemaakt.
Wie zijn wij
DSW Zorgverzekeraar is een zorgverzekeraar met landelijk ruim 700.000 verzekerden. Bij DSW vinden we dat iedereen recht heeft op een gemakkelijk toegankelijke en betaalbare zorg van hoge kwaliteit. Zorg verzekeren is meer dan premie innen en nota’s uitbetalen. Daarom zijn wij nauw bij de zorg betrokken, hebben we een uitstekende relatie met onze klanten én zorgverleners en participeren we in veel zorginhoudelijke projecten. Veel van de systemen die ons helpen bij de serviceverlening aan onze verzekerden, bouwen wij zelf. Voorbeelden hiervan zijn onze websites (dsw.nl, mijn.dsw.nl) en apps die we continu testen op gebruiksvriendelijkheid. Ook meer op de achtergrond werken we hard aan nieuwe en huidige systemen om te zorgen voor een snelle en correcte dienstverlening.
Werken bij DSW betekent onderdeel zijn van een innovatieve, klantvriendelijke en platte organisatie. Er heerst een no-nonsense cultuur. Samen maken we het verschil! Alles wordt in het werk gesteld om onze klanten goede service te verlenen.
DSW is groot genoeg om echt onderscheidend te kunnen zijn. DSW kenmerkt zich als een familiebedrijf en is klein genoeg om de flexibiliteit en snelheid niet te verliezen, maar is ook groot genoeg om grote dingen te kunnen aanpakken.
Onze afdeling
Als een van de grootste afdelingen van DSW groeien wij erg hard. De afdeling Klantenservice bestaat uit ongeveer 150 collega's, bestaande uit Telefonistes, Klantadviseurs en (Technisch) Ondersteuners. De afdeling is opgedeeld in 7 verschillende teams, met elk een eigen Teamleider. Je werkt nauw samen met de twee Planners en de leidinggevenden van de afdeling. Daarnaast zoek je afstemming met andere Data Analisten binnen de organisatie. Je rapporteert in deze functie aan de Procesmanager Klantenservice.
Junior Software Developer
Rotterdam en Amsterdam
Bekijk vacatureRenewals Executive French speaking
Houten/Hybrid
Bekijk vacatureInside sales Cisco Technology
Houten/Hybrid
Bekijk vacatureIT Logistics Consultant
Rotterdam
Bekijk vacatureDatagedreven Web Analist
Zwolle
Bekijk vacature